sobota, 22 sierpnia 2015

Inauguracja

Dlaczego blog?
Ponieważ mogę.
Mogę - taka prosta zasada - "Wszystko mogę, nic nie muszę"
Zacznijmy od początku.
Chciałam "coś" zrobić, tylko tak naprawdę nie wiedziałam co znaczyło to magiczne "coś", aż w końcu 18 lipca.... Eureka!!! Chwilowy przebłysk, który musnął mój mózg ;) - to ma być blog !!!
O mnie, moim życiu takim jakie jest i dla kontrastu o życiu Izy - chodzi o kontrast drogi, ale cel jest ten sam - żyć i odnaleźć siebie.
Pisząc żyć, mam na myśli - przeżywać, doświadczać, próbować, smakować, pokonywać słabości i ograniczenia, nie szukać wymówek, być "w tu i teraz".
Pisząc odnaleźć siebie, mam na myśli - szukać drogi żyjąc ;) nie tak jak żyją inni, nie pod dyktando, nie w zgodzie z oczekiwaniami świata, ale tak jak chcę i czuję!
Pomysł zaczął się od impulsu, który napędził działanie, a na koniec film "na wesoło" -  w trakcie którego poczułam owo "muśnięcie w mózgu".  


Pozdrawiamy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz